Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Krish Rotiwinkel. Meer weten? Ontdek meer
Mieke
21 jun 2026 om 19:50
Ik heb al een aantal keren eten besteld bij jullie als ik bij mijn vriend in Amersfoort ben en ik vind de nasi kipsaté verrukkelijk. Het enige wat ik mis op de nasi is wat zuur. Ook de bezorgers zijn altijd super vriendelijk
Ronald
21 jun 2026 om 19:20
Top top top heerlijk eten bestel binnenkort weer
Christof
12 jun 2026 om 19:04
heerlijke roti en op tijd bezorgd. wat wil je nog meer
suze
9 jun 2026 om 20:20
Heerlijk heerlijk!! Én heel snel bezorgd!
Kevin
5 jun 2026 om 5:17
Het was wederom overheerlijk!
michelle
29 mei 2026 om 22:53
heeeeeeeeeerlijk!!!!!!
Kim
28 mei 2026 om 12:43
De rotirol is zeker waar voor je geld. Meer dan genoeg vulling en erg lekker.
Martijn
28 mei 2026 om 8:41
Erg goed eten
van
25 mei 2026 om 20:26
eten was heerlijk, goed warm en netjes verpakt.